sobota 8. června 2013

Mariňácký den...

Dnešek se nesl v "mariňáckém duchu": dětičky ulovily malinký kapříky (z čehož byla Emička tak nadšená, že jsme málem zakládali jezírko...), Vojta se nutně potřeboval dostat na Skryjská jezírka (údajně se tam TAKÉ nachází poklad), což se bohužel nezdařilo ani přes sebeobětování tatínka a přebrodění části rozvodněného "potůčka"...a tak jsme udělali radost alespoň chuťovým pohárkům  místním výborným kozím sýrem a moje dušička se potěšila jak jinak než šitím♥







5 komentářů:

  1. No Marti, máš to moc pěkné.Koukám jak Emča vyrostla.Tatínka nahlásíme do záchranného povodňového sboru. Vojtíškovi můžeme věnovat obr akvárko, co nás stojí na zahradě a plavou v něm jen listy.:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to před ním ani neříkej, nebo ho bude hned chtít;)

      Vymazat
  2. Fíííha, tož já si na chvilku odskočím na chatu na venkov a tady drahá čmanilka nás zaplavila marinovskými skvosty:o)))! Voní to tu dovolenkou a mořem, solí, křikem racků a cvrkáním cikád;-D, nádhera! Já huž se tak těším na léééto, jupííí;-P. Máš to milá moja moc peknučké.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaj a ti andílci, malí námořníci:o). Určitě krásní a chytří po mamince a tatínkovi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, jak jinak:)))Hlavně jsou po mě oba blonďáčci:)Já už se taky nemůžu dočkat té dovolenky, když je u nás tak "proměnlivo"...Moc tě zdravím a přeji čmanící náladu.

      Vymazat